فرماندار حمیدیه گفت: خدمات به کشاورزان تنها با داشتن کارت واکسیناسیون کرونا ارائه می‌شود لذا لازم است کشاورزان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: خدمات به کشاورزان در این شهرستان تنها با داشتن کارت واکسیناسیون کرونا ارائه می‌شود بنابراین لازم است کشاورزان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند کشاورزان  باید نهایت دقت و تلاش را برای انجام واکسیناسیون این قشر انجام داد.

او بیان داشت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای ترغیب مردم به انجام واکسیناسیون با استفاده از ظرفیت و مشاوره تخصصی حوزه بهداشت و درمان و با بهره گرفتن از ظرفیت بسیجیان، نخبگان، دانشگاهیان، شیوخ و ائمه جماعات، رسانه‌ها، اصناف و ورزشکاران برای تشویق مردم به انجام واکسیناسیون و کاهش ترس کاذب ناشی از تزریق واکسن اقدام موثر داشته باشند.

هاشمی افزود: باید نهایت تلاش را برای جلوگیری از ورود به پیک دیگر کرونا انجام داد؛ وضعیت کرونا در حمیدیه شکننده شده است و باید از شیوع این بیماری جلوگیری کرد و ارائه خدمات در ادارات و بانک‌های این شهرستان باید تنها با ارائه کارت واکسیناسیون باشد و مدیران مربوطه به این امر دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: می‌توان از حوزه بانوان در امر تشویق و ترغیب مردم برای انجام واکسیناسیون استفاده کرد و  امور بانوان فرمانداری برنامه‌های متنوعی را با کمک بانوان حمیدیه برای ترغیب مردم به انجام واکسن ارائه کند.

این مقام مسئول ادامه داد: تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان نیز ضروری است و لازم است مرکز بهداشت، و آموزش و پرورش در تهیه آمار دقیق واکسیناسون دانش‌آموزان و کنترل حضور آنان در کلاس درس نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۰۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اجباریش نکنید...